Αντλίες με περιστροφικά πτερύγια κατασκευασμένες εξ ολοκλήρου από ανοξείδωτο χάλυβα, ιδιαίτερα κατάλληλες για οικιακή, γεωργική και βιομηχανική χρήση. Όλα τα μέρη που έρχονται σε επαφή με το αντλούμενο υγρό είναι από ανοξείδωτο χάλυβα Aisi 304 για να διασφαλίζεται η μέγιστη υγιεινή και η αντοχή στη διάβρωση.
Δυνάμεις: 0,75-3,7 Kw
Υψόμετρα: 0-75 μέτρα
Ροές: 0-210 lt/min
Σώμα αντλίας, πτερύγια και διαχύτες: ανοξείδωτος χάλυβας Aisi 304
2 πόλοι, κλειστού τύπου με εξωτερικό αερισμό, κλάση μόνωσης F, βαθμός προστασίας IP55.
Μέγιστη αναρρόφηση: 7 μέτρα
Δυνάμεις: 0,75-3,7 Kw
Υψόμετρα: 0-75 μέτρα
Ροές: 0-210 lt/min
Μέγιστη αναρρόφηση: 7 μέτρα
Ηλεκτρικές αντλίες με μία ή δύο πτερωτές (JAP 80-100 M-T ή JAP 150-200-300 M-T) με άξονα αναρρόφησης άξονα και έξοδο ραδίου στραμμένη προς τα πάνω. Η ιδιαιτερότητα αυτού του μοντέλου είναι το υψηλό βάθος αναρρόφησης που μπορεί να επιτευχθεί μέσω κατάλληλης εγκατάστασης του σώματος εκτοξευτή. Ενδείκνυται σε όλες τις περιπτώσεις όπου υπάρχει ανάγκη αναρρόφησης σε βάθη από 10 μέτρα έως 50 μέτρα.
Ροές: 0 – 60 lt/min
Προβολές: 0 – 53 mt
Μέγιστη αναρρόφηση: 50 mt
Ικανότητες: 0,75 – 2,2 Kw
Σώμα αντλίας και στήριγμα κινητήρα: χυτοσίδηρος G20
Άξονας από ανοξείδωτο χάλυβα AISI 416
2 πόλοι, κλειστού τύπου με εξωτερικό αερισμό, κλάση μόνωσης F, βαθμός προστασίας IP44.
Ροές: 0 – 60 lt/min
Προβολές: 0 – 53 mt
Μέγιστη αναρρόφηση: 50 mt
Ικανότητες: 0,75 – 2,2 Kw
Αυτοαναρροφητικές αντλίες σχεδιασμένες για να αντλούν καθαρό νερό, ακόμη και παρουσία αέρα στην αναρρόφηση. Χάρη στην αξιοπιστία τους, την χαμηλή θορυβώδη λειτουργία και την απουσία συντήρησης, αυτές οι αντλίες είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για οικιακή χρήση, όπως η διανομή νερού σε μικρές ή μεσαίες ομάδες πίεσης και για άρδευση.
Ροές: 0 – 90 lt/min
Υψόμετρα: 0 – 56 mt
Ικανότητες: 0,45 – 1,1 Kw
Σώμα αντλίας και στήριγμα κινητήρα: χυτοσίδηρος G20
Άξονας από ανοξείδωτο χάλυβα AISI 416
2 πόλοι, κλειστού τύπου με εξωτερικό αερισμό, κλάση μόνωσης F, βαθμός προστασίας IP44.
Ροές: 0 – 90 lt/min
Υψόμετρα: 0 – 56 mt
Ικανότητες: 0,45 – 1,1 Kw
Σώμα αντλίας και στήριγμα κινητήρα: χυτοσίδηρος G20